رادمان فخاریرادمان فخاری، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 16 روز سن داره

بنام خداوند مهربان.می نویسم برای پسرم رادمان

این روزهای بهاری ما

1392/2/8 13:11
نویسنده : مامان سمانه
274 بازدید
اشتراک گذاری

رادمان عزیزم توی این چند وقت خیلی تغییر کردی بزرگ شدن رو توی،همه کارات میشه دید.تغییر توی عادت غذایی توی حرف زدنت حتی توی گریه ولجبازیا ت.تا چند وقت قبل اصلا به شیرینی علاقه نداشتی ولی جدیدا شکلات میخوری ولی هنوز میونت با کیک خوب نیست.انقدر تو جملاتت چرا وبرای،چی به کار میبری که بعضی وقتها واقعا کلافه میشم والبته لذت میبرم که انقدر به اطرافت توجه نشون میدی.

علاقه بسیار زیاد به موتور وموتور سواری پیدا کردی وبیشتر وقتت صرف بازی با موتور یا حرف زدن در مورد موتورسواری میگذره.

الان دیگه خودت به راحتی میتونی شلوار وکفشتو بپوشی وحسابی مستقل شدی اصرار داری کارای دستشویی رفتم خودت انجام بدی که من اینجا یه کوچولو کمکت میکنم.

وابستگیت به من کمتر از،قبل شده ودیگه مثل قبل اصرار نداری که همش بغل باشی .

هر روز بعد از ظهر میریم تو حیاط شما باغچه رو اب میدی وبه اردک ها غذا میدیم(یک ماه پیش بابا برات یک جفت اردک خوشکل خرید )که هر روز باهاشون بازی میکنی.

جدیدا مامان داره برات شعر میخونه که حسابی،مورد استقبال،شما واقع شد .خوب من زیاد شعر بلد نیستم بیشتر به همین خاطر تا الان شعر نمیخوندم ولی تصمیم گرفتم همون چندتا شعر که از دوران بچگیهای خودم یادم هست رو برات بخونم که خیلی دوست داشتی ومن هم خیلی خوشحالم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

سپیده از وبلاگ "کودک من"
27 فروردین 92 18:35
سلام. مهلت فرستادن کاردستی ها از روز شنبه 24/1/92 تا روز جمعه 6/2/92 می باشد.
مامان فهيمه
3 اردیبهشت 92 15:33
سلام دوستم همگى خوب هستيد،گل پسرمون چطوره،چرا عكس جديدشو نزاشتى ببينيم، رادمان جونمم ديگه بزرگ شده ماشاللا شده(به قول ساينا خانم)جاى من بوسش كن،سال خوبى داشته باشيد
مامان بهداد
7 اردیبهشت 92 10:19
زن شکوفه ایست که هنگام غنچه بودن دوست داشتنی. موقع گل کردن عشق ورزیدنی. و در وقت پژمردن پرستیدنی ست!! پیشاپیش روزت مبارک ای گل زیبای خلقت. زن بودن کار مشکلی است مجبوری: مانند یک بانو رفتار کنی همانند یک مرد کار کنی شبیه یک دختر جوان به نظر برسی! و مثل یک خانم مسن فکر کنی! ای بزرگ هنرمند زمان، خسته نباشی... پیشاپیش روزت مبارک مامانی