رادمان فخاریرادمان فخاری، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره

بنام خداوند مهربان.می نویسم برای پسرم رادمان

رادمان وبیماری

1391/12/19 13:47
نویسنده : مامان سمانه
253 بازدید
اشتراک گذاری

متاسفانه ویروس به خونه ای ما پا گذاشت وپسر گلم مریض شد.بیشتر دغدغه من ترس شما از دکتر بودکه اونم به خاط خاطره ی بدی هست که پارسال از امپول زدن داشتی که این ترس حسابی منو نگران کرده که البته خدا روشکر اولش یکم جیغ وداد کردی ولی بعد با دکتر ارتباط برقرار کردی وخوش اخلاق شدی.ولی این چند روز حسابی منو نگران کردی که خدا رو شکرحال شما الان دیگه بهتره ومن اگه خدا بخواد یه نفس راحت میکشم.

 

روز اول که استفراغ میکردی دیر وقت بود وپزشک مورد نظر من نبود ومن مجبور شدم شما رو ببرم پیش،یه پزشک دیگه بعد از توضیحات من به آقای دکتر،شروع کردن به نوشتن نسخه که من با اون استرسی که داشتم یه لحظه یادم رفتبه آقای دکتر بگم شمافاویسمی هستی .بعد که یادم اومد ویاد اوری کردم آقای دکتر با لهنی طلبکارانه میگه باید بگید خانم وشروع به خط زدن نسخه میکنه واز اول.

پ.ن:چه دکتر های بی مسولیتی داریم ماخدا خودش رحم کنه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان فهیمه
22 اسفند 91 16:50
آخی عزیزم,سانی منم تا سه چار روز پیش سرمای بدی خورده بود و تبش خیلی بالا میرفت,اولش بردمش دکتر فایده ای نداشت,بار دوم که بردمش بیمارستان به دکتره گفتم الان پنج روزه سرما خورده کلی دعوام کرد گفت بعد از پنج روز تازه یادت اومده بیاریش دکتر؟فک کرد اصلا دکترش نبردم,بعد که گفتم پریروز بردمش دکتر,نسخه قبلیو نگا کرد گفت این داروها چیه واسش نوشته,اینارو نده بهش آدم نمیدونه کدومش درست میگه,خدا به داد بچه هامون برسه الهی هیچ بچه ای مریض نشه,گل پسرتم زودی خوب خوب شه
مامان فهیمه
29 اسفند 91 19:01
happy new year dustam