رادمان فخاریرادمان فخاری، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 22 روز سن داره

بنام خداوند مهربان.می نویسم برای پسرم رادمان

دیگه وقتشه با پمپرز خدا حافظی کنیم

1391/4/29 16:14
نویسنده : مامان سمانه
369 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گلم.تصمیم داشتم کمکم بهت اموزش دست شویی رفتن بدم تو این مدت چند ساعت در روز رو بدون پمپرز سر میکنی.ولی هنوز خیلی جدی با قضیه برخورد نکردم وزیاد اسرار ندارم.دیشب خونه مامان جون بودیم وتازه پمپرزتو تعویض کرده بودیم که اومدی پیشم وگفتی مامان پی پی کردم منم گفتم نه مامان تازه عوض کردیم نکردی عزیزم.ولی تو اسرار داشتی بریم دستشویی خوب منم شما رو بردم وشما برای اولین بار کارتو تو دست شویی کردی.البته جیش و قبلا تو دست شویی کرده بودی ولی این یه کارو نه.دیشب تا حالا خیلی خوشحالم واحساس میکنم دیگه وقتشه جدی جدی با پمپرز خدا حافظی کنیم.آفرین پسر خودم مامان خیلی دوست داره بهت افتخار میکنه .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان سونیا
31 تیر 91 10:00
وای عزیزم چه خوب من که هیچ مدلی حریف سونیا نمیشم که نمیشم اگر ده ساعت بیبی نداشته باشه و توی حیاط باشه و هزار بار ببرمش دستشویی جیش نمیکنه که نمیکنه و تصمیم نداره جیشش رو بگه همین که میاد توی خونه رویفرش جیش میکنه یا به محض اینکه پمبریزش کردم جیشش میکنه سه ماه تلاش من بی فایده است نمیدونم چیکارش کنم
الهه مامان روشا جون
2 مرداد 91 14:44
سلام سمانه جون.مرسی که به وبلاگ دخترم سر دین.خدا گل پسزتو واست حفظ کنه.
زهره مامان آریان
3 مرداد 91 3:16
انشاللله به زودی موفق بشید
مامان شایان
4 مرداد 91 17:59
سلام عزیزم منم تازه شروع به این کار کردم ممنون میشم کمکم کنید پسرم به دستشویی رفتن اشتیاق نشون میده راستی دیگه به ماسر نزدید