رادمان فخاریرادمان فخاری، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 27 روز سن داره

بنام خداوند مهربان.می نویسم برای پسرم رادمان

پسر تابستان

1391/4/19 4:43
نویسنده : مامان سمانه
215 بازدید
اشتراک گذاری

چند روز پیش روی پوست رادمان دونه های قرمزی دیدم.سرتا سر بدن البته صورتش خیلی کمتر.من وبابایی رادمان رو بردیم دکتر .همونجور که خودم هم حدس زده بودم .به خاطر گرمای هوا اونجوری شده بود.خلاصه تا حدودی خیالمون راحت شد .و برگشتیم خونه.البته تو اینجور موارد غیراز نسخه دکتر تمام فامیل هم برای بچه نسخه می نویسن.خوب اشکال نداره ما هم به تجربیاتشون گوش میدیم شاید به دردمون خورد.تا امروز با توجه به اجرای اکثر نسخه ها هنوز پوست رادمان همونجوریه.ناگفته نماند هوا هم واقعا گرمه.

خدا جون یه کوچولو بارون بر ما نازل کن.خدایا ناشکر نیستم ولی اصلا یادم نمیاد اخرین بار کی بارون اومد.

 

پ.ن:یه چیزی خیلی جالبه اگه بچه رو نبری دکتر میگن بیخیاله اگه ببری وتشخیص دکتر بر خلاف نظرشون باشه میگن دکتر چه میفهمه؟

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

نایسل
19 تیر 91 4:55
عززیززز دلم الهی هر چه زودتر حالش بهتر شه
نایسل
19 تیر 91 4:56
عزیززز دلم الهی هر چی زودتر حالش بهتر شه


نایسل عزیز ازاینکه به ما سر زدید ودعا میکنید پسر ما زودتر خوب بشه یه دنیا ممنون
زری مامان مهدیار
23 تیر 91 18:34
عزیزم امیدوارم پسر گلتون بهتر شده باشه دقیقاً همینطوره اگه دکتر ببری میگن بچه رو از الان به دکتر وابسته نکن اگه نبری هم میگن بی تجربگی کردی و ما نمی دونیم با این عذاب وجدان چه کنیم چه کنیم که بشه اسمش رو تربیت درست گذاشت تازه هر کاری هم می کنیم همه میگن از بس میشینی این کتابا رو می خونی و روانشناس و دکتر می ری .....