رادمان فخاریرادمان فخاری، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 27 روز سن داره

بنام خداوند مهربان.می نویسم برای پسرم رادمان

این چند روز

1391/4/16 5:31
نویسنده : مامان سمانه
193 بازدید
اشتراک گذاری

دیشب تولد علی و اوا بود.علی دوارده ساله و اوا یکساله میشد.چند تا عکس هم انداختیم که هر وقت موفق شدم می زارم.

 


رادمان گلم تو حرف زدن خیلی پیشرفت کرده.مفهوم .سبک وسنگین.کم وزیاد.سفت وشل.بالا وپایینو....کامل میفهمه.اشکال هندسی رو میشناسه .همچنان عاشق توپ بازی ونقاشی کشیدن هست.دست چپ وراست رو تشخیص میده  .


شب نیمه شعبا ن برای اولین بار رادمان رو بردم مسحد نماز جماعت .خیلی شلوغ بود.دو تا مهر ورداشتم یکی برای خودم ویکی برای رادمان .قبل از شروع نماز یه خانوم به مناسبت تولد بستنی پخش میکرد بین بچه ها یکی هم به رادمان دادن رادمان گفت بستی رو باز کن منم که دیدم اگه باز کنم ممکنه فرش مسجد کثیف بشه گذاشتم و گفتم بعد نماز میریم تو.حیاط باز میکنم بخور ولی مگه رادمان زیر بار رفت .گریه کردو نذاشت نماز جماعت بخونم.منم رفتم تو حیاط رادمان بستنی شو خورد.منم نمازمو فرادا خوندم .

پ.ن.اصلا چه موقع بستنی دادن بود .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)