رادمان فخاریرادمان فخاری، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 17 روز سن داره

بنام خداوند مهربان.می نویسم برای پسرم رادمان

رادمان وموسیقی

1391/9/20 15:30
نویسنده : مامان سمانه
149 بازدید
اشتراک گذاری

همینطور که همه ی بچه ها علاقه خواصی به موسیقی دارن شما پسر گلم رادمان عزیزم به گوش دادن ترانه وآهنگ علاقه داری جدیدابا ترانه ها زمزمه میکنی وبعضی از ریتما رو تقلید میکنی وبا دهن اجرا میکنی بعضی وقتها انقدر شبیه خودش اجرا میکنی که حسابی تعجب میکنم که چقدر دقبق شدی وگوش دادی......به فکر افتادم که بهتره گوشتو با ترانه های شاد مناسب سنت پرکنیم تا ترانه های که مرتب از ضبط صوت ماشین یا تلویزون پخش میشه.دنبال یک سری سی دی خاص وقشنگ بودم.خیلی تو اینترنت واینور وانورگشتم تا رسیدم به ترانه تیتراژ کارتون های بیست سال قبل یعنی درست زمان کودکی خودم،اولین ترانه ای که دانلودکردم ترانه علی کوچولو بود که باشنیدنش اونقدر هیجان زده بودم که اندازه نداشت.بعد هادی وهدی که شما هم حسابی خوشت اومد وچندین بار گوش دادی وباهاش میخوندی.چند وقتی بود دنبال سی دی  سبزه ریزه با صدای اقای حمید جبلی بودم که متاسفانه پیدا نکردم.گشتی تو اینترنت زدم وتونستم چنتاشو دانلود کنم انقدر خوشحالم چون واقعا زیباست .انشالله وقتی به شهر ما هم رسید حتما میخرم این البوم منحصر بفرد رو.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان پارسا
24 آذر 91 0:41
سلام عزیزم پروژه پوشک به کجا رسید؟ پارسا الان دو ماهه گرفته شده اما یه مدت اسهال شد پوشکش کردم حالا دیگه خرابکاری هم که میکنه نمیگه خیلی بد شده
مامان فهیمه
18 دی 91 15:26
عزیزم من خیلی گل پسرتو دوست دارم هر وقت میام سروقت وبلاگ ساینا یه سری هم به رادمان کوچولو میزنم خیلی بامزه ست ماشالله عین خودته خدا حفظش کنه
هامون
18 دی 91 22:59
اینجا جایی است که وقتی زانوهایت را از شدت تنهایی بغل گرفته ای به جای همدردی برایت سکه می اندازند چه عجیب مردمانی!!!!!!