رادمان فخاریرادمان فخاری، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 22 روز سن داره

بنام خداوند مهربان.می نویسم برای پسرم رادمان

این روزاها

1391/7/2 14:19
نویسنده : مامان سمانه
234 بازدید
اشتراک گذاری

گل پسر مامان ودوستای گلم سلام.

این روزا حسابی شیرین زبونی میکنی  البته بعضی وقت ها هم لج بازی .هنین که سوار ماشین میشیم  میخوای رانندگی کنی ویک ریز میگی رانندگی کنم به خاطرخطر ناک بودن این کار من وبابا مجبوریم مخالفت کنیم.ولی همین که بابا پیاده میشه شما میپری پشت فرمون ومیگی:راگنگگی کنم.بعد یه نگاه به من :بریم.

من:کجا

شما:مجتمعتعجب

اسمتو برای کلاس هوش وخلاقیت نوشتم فعلا شروع نشده.

دیروز خاله راضیه مامان علی جون میگفت میخوام علی رو ببرم کلاس شنا ظاهرا کلاس شنای مادر وکودک راه افتاده منم خیلی مشتاق شدم شما رو ببرم.

بابای اسرار داره ببرمت کلاس زبان.منم تصمیم دارم اگه به کلاس هوش علاقه نشون دادی اسمتو برای زبان هم بنویسم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان مانی
2 مهر 91 14:34
ای جان پسری که عشق رانندگیه
مامان اميرسام خان
5 مهر 91 10:12
سلام مياي باهم دوست بشيم اخه منم 22/6/89 به دنيا آمدم لينكتون كردم با اجازه