رادمان فخاریرادمان فخاری، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 16 روز سن داره

بنام خداوند مهربان.می نویسم برای پسرم رادمان

دل نازک من

1391/8/26 1:28
نویسنده : مامان سمانه
368 بازدید
اشتراک گذاری

کاش امشب که دل نازک من  مثل آن شیشه مغرور شکست عابری خنده کنان می آمد تکه ی کوچکی از آن می برد مرحمی بر دل تنگم میشد..... ولی امشی دیدم ....هیچ کس هیچ نگفت ، قصه ام را نشنید ....تکه تکه شدنش را حتی هیچ چشمی ندید ... از خودم میپرسم ارزش قلب من از شیشه کوچک پنجره هم کمتر بود.... من  مثل آن شیشه مغرور شکست عابری خنده کنان می آمد تکه ی کوچکی از آن می برد مرحمی بر دل تنگم میشد..... ولی امشی دیدم ....هیچ کس هیچ نگفت ، قصه ام را نشنید ....تکه تکه شدنش را حتی هیچ چشمی ندید ... از خودم میپرسم ارزش قلب من از شیشه کوچک پنجره هم کمتر بود....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

حسينيه علي اصغر
26 آبان 91 1:44
بس کن ز گریه حال تو بهتر نمی شود این گریه ها برای تو اصغر نمی شود +++++ سلام حضرت علي اصغر باب الحوائج بر شما ايام شهادت سيد و سالار شهيدان تسليت به روزم و منتظر مقدم شما ياعلي اصغر
مامان پارساکوچولو
29 آبان 91 17:08
خیلی زیبا بود
مامان پارساکوچولو
2 آذر 91 15:41
عزیزم ممنون