رادمان فخاریرادمان فخاری، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 16 روز سن داره

بنام خداوند مهربان.می نویسم برای پسرم رادمان

من وشهرزاد

1391/8/13 18:39
نویسنده : مامان سمانه
313 بازدید
اشتراک گذاری

  نزدیک به هفت یا هشت ماهی هست که با مجله شهرزاد آشنا شدم .متاسفانه تو شهر خودمون شهرزاد رو ندیدم اولین مجله رو از شیراز گرفتم وبلافاصله مشترک شدم.الان که پسرم دوسالگی رو پشت سر گذاشته باید مجله شماره دو شهرزاد رو بخریم ولی من اصلادلم نمیاد با دنیایی نوزادی خداحافظی کنم .خوشبختانه هنوز شهرزاد یک مطالب های زیادی برای بالای دو سال میزاره ومن حسابی استفاده میکنم .بلاخره دیروز یکی از عکسای رادمان ردو برای مجله ایمل کردم امیدواارم به دستشون رسیده باشه و بزودی چاپ بشه .یک مسابقه دیگه هم بود که قرار تو یک رای گیری عکس بچه ها روی مجله چاپ بشه که من رادمان رو شرکت ندادم .دلم میخواد عکسش رو مجله چاپ بشه ولی اینجور که من خوندم در صورت انتخاب یک اتلیه که تو تهران هست از بچه ها عکس میگیره برای چاپ رو ی جلد پس فکر میکنم این مسابقه بیشتر به درد بچه های تهرانی میخوره.ناراحت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

بابای سونیا
14 آبان 91 14:31
سلام سعی کنید شیر تازه از گاوداری مطمئن تهیه کنید بلافاصله پس از خرید ،همه شیر رو یکجا وترجیحا توی ظرف مسی سفید شده اگر در دسترس نبود پیرکس یا لعابی به مدت 15دقیقه با حرارت کم بجوشونید و در یخچال نگهداری کنید و هر دفعه خواستید بدید یک مقدار گرمش کنید و بدید بخوره