رادمان فخاریرادمان فخاری، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 21 روز سن داره

بنام خداوند مهربان.می نویسم برای پسرم رادمان

تولد دوسالگی رادمان

1391/6/30 16:14
نویسنده : مامان سمانه
403 بازدید
اشتراک گذاری

پسر گلم ودوستای مهربون سلام.

بعداز چند وقت غیبت بالاخره امروز اومدم تا اتفاقات وجریانات این چند وقت رو براتون بگم.اول از همه تولد پسرم.عزیز مامان با چند روز تاخیر برات تولد گرفتیم.از صبح که نن در تدارک مهمونی برای شب بودم شما زوق زده بودی وبا دیدن بادبادک ها مرتبط یاداور میشدی که امشب تولدمه.تصمیم گرفته بودم کیک تولدت رو خودم درست کنم ولی متاسفانه با تمام سعی که کردم اونجور که توقع داشتم در نیومد ولی خدا رو شکر مهمونا از مزش تعریف کردن وخوششون اومد.زحمت شام هم افتاد به گردن بابا وعمو علی وعمو ابراهیم که دستشون درد نکنه حسابی زحمت کشیدن.از کادو ها که همگی زحمت کشیده بودن بگم وجا داره از همه بابت حضورشون  وهدیه ها تشکر کنم.مادرجون وباباجی 50هزارتومن.دیانا وکیانا دختر عموها عروسک پت وسی هزار تومن عمو علی وخانمش یه ارگ که ازدیدیدنش حسابی زوق  زدهشددختر عمه ستایش تیشرت خوشکل ویه شلوارک.مامان جون وبابابزرگ 100هزارتومن.علی وآوا 50هزارتومن .خاله زینب 50هزارتومن.بازم از همه ممنون.

بهت خیلی خوش گذشت وحسابی رقصیدی انقدر که نن اصلا نمیتونستم یه عکس ثابت ازت بگیرم.راستی یادم رفت هدیه من وبابا به شما یه تبلت بود که اصلا قابل پسر گلم رو نداره.

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)