رادمان فخاریرادمان فخاری، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 22 روز سن داره

بنام خداوند مهربان.می نویسم برای پسرم رادمان

ماجرهای سفر به مشهد

1391/7/1 2:43
نویسنده : مامان سمانه
230 بازدید
اشتراک گذاری

روز عیدفطر ساعت ده صبح به طرف بندر حرکت کردیم نزدیکای ظهر رسیدیم رفتیم خونه دایی رحیم استراحت کوتاهی کردیم وبعد از ناهار ونماز رفتیم ایستگاه راه آهن بندر عباس.ساعت 16:45دقیقه حرکت بود.تا مشهد بیست وچهار ساعت تو راه بودیم .حالا شما تصور کنید با دو تا وروجک بیست وچهار ساعت توی یه کوپه چهار نفره .من وخاله سمیه تمام راه رو خدا رو شکر میکردیم که برگشتن با هواپیما می خوایم برگردیم .فرداش ساعت چهار ونیم بعد ازظهر مشهد بودیم.ن

به مدت سه روز مشهد بودیم به متاسفانه یک بار بیشتر نتونستم شما رو ببرم حرم بخاطر همین عکس خوبی ندارم که بزارم .یه روزش رفتیم شاندیز که حسابی خوش گذشت .یه شب هم رفتیم الماس شرق که شما رفتی سرزمین عجایب که حسابی حالشو بردی وبازی کردی فکر نکنم هیچ شهر بازی مثل اونجا به شما خوش گذشته باشه .بعد سه روز هم با هواپیما برگشتیم بندر وشما برای اولین بار سوار هواپیما شدی برات خیلی جالب بود ولی بخاطر خستگی خیلی زود تو هواپیما خوابت برد وتقریبا بیشتر راه رو خواب بودی.همین که رسیدیم بندر عباس بعد یه استراحت کوتاه بازم شما رفتی پارک وبعد برگشتیم لار پیش بابایی حسابی دلمون براش تنگ شده بود.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان آمیتیس
6 شهریور 91 19:35
طاهره مامان امیرعلی
8 شهریور 91 15:23
سلام.وبلاگتون مثل همیشه زیبا و قشنگه،تبریک میگم بهتون.امیرعلیه من تو جشنواره ی آتلیه سها شرکت کرده و به رای شما شدیدا احتیج داره.اگه به وبلاگش سر بزنین یه پست گذاشتم که آدرس جشنواره است اگر روش کلیک کنین مستقیم به سایت جشنواره میره.اسم پسملیه من امیرعلی مرادیان هست.بهش رای بدین و مارو خوشحال کنین.امیدوارم بتونم لطفتونو جبران کنم.
خاله هدی یاسمین زهرا و محمد کوچول
9 شهریور 91 13:15
سمانه جون من الان سوالت رو درمورد عمل انحراف چشم خوندم. عزیزم من توی یه بیمارستان فوق تخصصی چشم کار میکنم توی شیراز. اگه مشکلی داشتی برام پیغام بذار کامل از پزشکامون می پرسم و بهت اطلاع میدم
خاله هدي ياسمين زهرا و محمد كوچول
10 شهریور 91 12:51
خصوصي دارين
خاله هدي ياسمين زهرا و محمد كوچول
10 شهریور 91 12:53
راستي كدوم بيمارستان قراره عمل بشه؟؟ ارديبهشت، پارس، كلينيك بينا گستر،...؟؟ اگه ميدوني اسمشو بگو ببينم ميتونم آشنا جور كنم يا نه
خاله هدي ياسمين زهرا و محمد كوچول
10 شهریور 91 20:50
بازم خصوصي