رادمان فخاریرادمان فخاری، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 6 روز سن داره

بنام خداوند مهربان.می نویسم برای پسرم رادمان

یه بچه مثل شایان

1392/3/19 12:50
نویسنده : مامان سمانه
630 بازدید
اشتراک گذاری

دیشب خونه مامان جون  شما سر سفره نشسته بودی منم رفتم با شایان که رو پای خاله بود بازی کنم دستش رو گرفتم باهاش حرف میزنم که شما میگی مامان بیا پیش من غذا میریزه.

میگم من مامان شما هستم خاله شایان دوست داری یه بچه مثل شایان داشته باشیم  با اشاره سر تایید میکنی.

شب آماده برای خواب بعد از شنیدن چندتا قصه سکوتی بینمون بوجود میاد که شما خیلی بی مقدمه میگی  خداکنه یه بچه داشته باشیم بعد از چند لحظه مکث میگی مثل  شایان.قیافه من وبابا تو تاریکی بسیار دیدنیه.تعجبخنده

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان فهیمه
18 تیر 92 16:33


سلام عزیزم کم پیدایی,کو عکسای جدید گل پسر هنرمند؟جای من ببوسش


عزیزم ممنون که مرتب بهم سر میزنی متاسفانه فرصت نشده آپ کنم انشالله به زودی عکس جدید میزارم تو هم دختر گلت رو ببوس