رادمان فخاریرادمان فخاری، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 13 روز سن داره

بنام خداوند مهربان.می نویسم برای پسرم رادمان

رادمان وتلوزیون

1391/10/26 18:14
نویسنده : مامان سمانه
674 بازدید
اشتراک گذاری

پسر گلم چند روزی هست هوا خیلی سرد شده وما کمتر میریم بیرون.علاقه زیادی به کارتون پیدا کردی اونم نه هر کارتون  برنامه موزشی بارنی ویه برنامه دیگه که اونم برای آموزش زبان هست که متاسفانه من اسمش رو نمیدونم.مجبور شدم ضبطشون کنم وحالاشما وقت وبی وقت این دواتا کارتون رو میبینی ونمیدونم چرا سیر نمیشه همشون رو از حفظ شدی.توی یکی از کارتونا یه ماه نشون میداد میگی مامان برم پیش ماه میگم برو میخندی ومیگی نمیشه تلوزیونه.

بازم داری کارتون می بینی میگم رادمان مامان چه خبر میگی فعلا دارن کتاب میخونن(شخصیتای  برنامه دوتا عروسک سگ هستن که دارن کتاب میخونن).

میگم رادمان بریم دستشویی میگی مطمینی من دستشویی دارم؟ 

 عرسک پت رو با هم بردیم دستشویی مامان به خیال خودش میخوادقوه تخیل شما رو ببره بالا میگم اول عروسک جیش کنه یا شما میگی احتمالانداره میگم چرا چی میگی جیش میگم چرا ؟میگی حتما عروسکه نمیتونه جیش کنه.البته بلاخره عروسک ما جیش کرد وشما اسرار داشتی بشوریمش بعد مامان گفت سردش میشه وشما قبول کردی که نشوریم.

وبگم از نقاشیات چند وقتیه که کم بیش نقاشی میکشی وبیشتر شکل هواپیما وهمیشه هواپیما با دوتا بال دیشب رو تخته وایت برد یه گردی کشیدی با کلی نقطه میگم چی کشیدی میگی پیتزا اینم حاصل نزدیک بودن خونم به فرودگاه وشغل بابایی.

                   

        برات بهترینها رو می خوام عزیز مامان

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)